مکان شما:

تجهیزات نظافتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

Industrial-deep-cleaning-services-1080x675

اصطلاح “تجهیزات تمیز کردن” بسیار گسترده است. انواع مختلفی از تجهیزات مانند شستشوی فشار قوی، جاروب های صنعتی، ماشین های کفشور، دستگاه های بخارشو، پلیشرها و همچنین جاروبرقی ها وجود دارد. انتخاب تجهیزات مناسب برای یک کار نظافتی خاص ، بسیار مهم است. پاک کننده های تحت فشار ماشین هایی هستند که از آب یا بخار پرقدرت برای از بین بردن لکه ها و کثیفی ها استفاده می کنند ، که به آنها واترجت و بخارشور گفته می شود. آنها به ویژه برای تمیز کردن مناطق بتنی مانند دیوارها، پاسیوها و راهروها ایده آل هستند. این دستگاه ها به طور ایده آل می توانند برای تمیز کردن اتومبیل ها، کامیون ها و کاروان ها استفاده شوند. پاک کننده های تحت فشار در اشکال و اندازه های مختلف تولید می شوند. آنها علاوه بر این برای چربی زدایی آشپزخانه های صنعتی گزینه مناسبی هستند.

ابزار ضروری بعدی برای نظافت تجاری، جاروب ها هستند. این ها ، ماشین های بزرگی با قابلیت برس های چرخشی هستند که در زیر و جلوی دستگاه قرار دارند. یک سوییپر توسط راننده کنترل می شود که روی آن می نشیند که دارای طیف وسیعی هستند. این ماشین ها به ویژه برای تمیز کردن مناطق وسیع در فضای باز مانند سنگفرش در خارج از یک مکان تجاری بزرگ یا جاده ها مفید هستند.

اسکرابرها برای تمیز کردن سطوح مختلف طراحی شده اند. آنها برای استفاده در فضا های کوچک و بزرگ که دارای سطوحی مانند ( سنگ ، سرامیک ، اپوکسی ، پارکت و سطح صاف و سیقلی ) ایده آل هستند. دستگاه زمینشو در دو نوع اسکرابر دستی و اسکرابر باسرنشین تولید می شوند. دستگاه کفشور در ابعاد مختلف ساخته می شود و نوع انتخاب استفاده دستگاه، بستگی به متراژ منطقه ای دارد که باید تمیز شود.

پولیشر یکی دیگر از تجهیزات ضروری برای تمیز کردن و براق کردن سطوح است. یک پولیشر می تواند یک کف بسیار کثیف را ، به طور کامل جرم گیری کند. پولیشر ها معمولا در موسساتی مانند دانشگاه ها، مدارس، موزه ها و بیمارستان ها استفاده می شوند. پولیشر ها می توانند با مواد براق کننده ، سطح مورد نظر را کاملا نو کند. همانطور که همه می دانیم، جاروبرقی های صنعتی معمولا قدرتمندتر از جاروبرقی های خانگی هستند. آنها به طور ایده آل با ویژگی های متعددی بسته بندی شده اند که به شما امکان می دهد به مناطق غیر قابل دسترس دسترسی پیدا کرده و سطوح مختلف را تمیز کنید. جاروبرقی های آب و خاک برای مکش آب استفاده می شوند.