لاستیک تی

لاستیک تی اسکرابر چیست؟ می توان گفت که لاستیک آب جمع کن ، یکی از مهم ترین اجزای یک اسکرابر کف است. به عبارت ساده تر، این تیغه قطعه ای از لاستیک، اورتان، Linard® یا Linatex® است که به پشت و یا دو طرف شاسی تی اسکرابر کف یا اسکرابر جارویی متصل می شود و آب را قیف می کند تا موتور مکنده دستگاه کفشوی بتواند آب حاصل از شستشو را بگیرد و همانطور که دستگاه کف شوی از روی آن عبور می کند ، ترکیبی از مجموعه شاسی تی ، تیغه های آب جمع کن و موتور وکیوم امکان جمع آوری بهینه آب را فراهم می کند.

 

لاستیک تی اسکرابر یکی از اجزای حیاتی سیستم مدیریت آب جمع کن دستگاه است که سطوح مختلف را تمیز، و مهمتر از آن، خشک و ایمن می کند، که به جلوگیری از حوادث ناشی از لغزش کمک می کند.

 

اگر تیغه های لاستیک خشک کن به شاسی تی ، به درستی نصب و تنظیم نشود ، دستگاه زمین شوی ممکن است رگه ها، زباله ها یا آب از خود بر جای بگذارد و در نتیجه کار مجدد و اتلاف وقت را به همراه داشته باشد که برای شما هزینه اضافی دارد.

در ادامه مطالب به معرفی اجمالی انواع لاستیک های آب جمع کن دستگاه کفشو می پردازیم.

نوع 1: تیغه های لاستیک صمغی

لاستیک صمغی یک لاستیک مصنوعی است که معمولاً به رنگ بژ یا خرمایی است. تیغه لاستیکی صمغی حداکثر جمع آوری آب را در کف های داخلی که صاف و یکدست هستند، ارائه می دهند. آنها برای استفاده در محیط های روغنی توصیه نمی شوند زیرا لاستیک صمغ روغن را جذب می کند و شکل تیغه را تغییر می دهد و کارایی آن را به شدت کاهش می دهد. تیغه‌های لاستیکی صمغی سریع‌تر از سایر تیغه‌ها خورده می شود ، اما معمولاً ارزان‌ترین قیمت را دارند.

 

تک منظوره: موثر در طبقات صاف و یکنواخت با ترافیک کم

ارزان: ساخته شده با ترکیبی از مواد طبیعی و پرکننده

 

نوع 2: تیغه های لاستیکی لیناتکس

تیغه های Linatex   بهترین عملکرد و ماندگارترین تیغه های آب جمع کن هستند Linatex با مواد شیمیایی به خوبی کار می کند و مانند لاستیک متورم نمی شود، به علاوه انعطاف پذیری عالی برای دوام و کارایی بهتر دارد. این تیغه ها در فضاهایی که کف صاف و یکسان ندارند ، بهترین انتخاب خواهند بود.

 

چند منظوره: عملکرد ثابت، انطباق عالی کف و نتایج عالی را در طیف وسیعی از شرایط ارائه می دهد.

عملکرد بالا: مواد با ماندگاری طولانی، ارائه عملکرد بهتر در کاربردهای سایشی مرطوب

 

نوع 3: تیغه های لاستیکی اورتان/پلی اورتان

تیغه های لاستیکی اورتان/پلی اورتان بهترین گزینه برای سطوح روغنی یا ناهموار هستند. آن‌ها برای کارگاه‌ ها ، آشپزخانه‌ های تجاری ایده‌آل هستند . هر جایی که محتوای روغن بالا و سطوح بسیار ناهموار غیر لغزنده وجود دارد می تواند انتخاب مناسبی باشد. تیغه های اورتان با رنگ معمولی مات (اغلب آبی یا سفید) به راحتی قابل تشخیص و معمولاً گران تر از دسته های دیگر هستند.

 

مقاوم در برابر روغن و مواد شیمیایی: حفظ یکپارچگی ساختاری در محیط های روغنی.

مقاوم در برابر کف ناهموار: عمر طولانی سایش در سطوح هموار و ناهموار.

 

نوع 4: تیغه های لاستیکی پریموتان

لاستیک های پریموتان جدیدترین مواد با کیفیت اورتان هستند که عملکرد فوق العاده ای را در انعطاف پذیری، پارگی و مقاومت در برابر سایش ارائه می دهند. وقتی صحبت از روغن‌ها، مواد شیمیایی و محیط‌های سرد می‌شود، Primothane   شکل خود را در جایی که بیشتر لاستیک‌ها تاب می‌خورند حفظ می‌کند. آن ها گران ترین گزینه برای لاستیک تی آب جمع کن دستگاه اسکرابر است.

 

مقاوم در برابر روغن، مواد شیمیایی و محیط سرد: حفظ یکپارچگی ساختاری در محیط های روغنی.

انعطاف پذیر: انطباق عالی کف و نتایج عالی در طیف وسیعی از شرایط.