پرس و پد

وقتی نوبت به انتخاب برس مناسب برای پروژه کف‌شویی می‌رسد، به سرعت مشخص می‌شود که انواع برس‌ها بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید وجود دارد.

 

اول از همه، دو سبک مختلف برس وجود دارد، برس دیسکی و برس استوانه ای. برس‌های استوانه‌ای و دیسکی تفاوت‌های خود را دارند، اما وقتی صحبت از آن می‌شود، هر دو در تمیز کردن کف بسیار عالی عمل می‌کنند. یکی از مزایای داشتن یک دستگاه اسکرابر مجهز به برس دیسکی، توانایی استفاده از دستگاه برای براق کردن کف است. این امر با کارکردن دستگاه با پدهای براق کننده به جای برس حاصل می شود.

 

اولین موردی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد پدهای شستشو هستند. پدهای اسکرابر را می توان از طریق پدهولدر روی اسکرابر کف استفاده کرد. پد هولدر ابزاری است که یک پد را در جای خود نگه می دارد و به همان روشی که یک برس دیسکی انجام می دهد به اسکرابر کف شما متصل می شود. پدها در اندازه ها و جنس های مختلف وجود دارند.

  • پد سفید

پد تمیز کننده نرم و غیر زبر که برای تمیز کردن و جلا دادن سطوح ظریف استفاده می شود.

  • پد قرمز

پد تمیز کننده متوسط و کمی زبر که برای نظافت عمومی استفاده می شود.

  • پد مشکی

زبر ترین پد برای پاک کردن یا تمیز کردن کف های بسیار آلوده استفاده می شود.

همانطور که قبلا ذکر شد، برس‌های استوانه‌ای و دیسکی در نهایت هر دو یک کار را انجام می‌دهند، یعنی تمیز کردن سطوح شما. بحث های زیادی در مورد اینکه کدام روش بهترین است وجود دارد، اما هنوز مشخص نیست. به جای ارائه نظر در مورد اینکه کدام روش بهتر عمل می کند، به سرعت تفاوت های کلیدی بین این دو گزینه را بیان می کنیم.

  • برس دیسکی

برس ها معمولاً از نظر قیمت ارزان تر از استوانه ای هستند

نگهداری آسان تر و اغلب طولانی تر نسبت به برس های استوانه ای

قابلیت ارسال فشار پایین و در دستگاه ها حتی قابل تنظیم

قابلیت استفاده از برس یا پدهولدر

  • برس استوانه ای یا برس سیلندری

توانایی جارو کردن زباله های بزرگتر و نیاز کمتر به جارو کردن قبل از شستشو

برای تمیز کردن سطوح ناهموار عالی است

دور بالاتر چرخش برس نسبت به برس دیسکی

اکنون که تفاوت بین عملکرد برس استوانه ای و دیسکی را می دانیم ، می توانیم گزینه های موجود برای هر دو نوع برس را مورد بحث قرار دهیم. دو ماده محبوبی که برای ساخت برس اسکرابر استفاده می شود نایلون و پلی (پلی پروپیلن) است. برس های پلی استاندارد ، از جمله محبوب ترین ها هستند و به دلیل مقرون به صرفه بودن آنها طرفداران خاص خود را دارند. در زیر انواع جنس برس ها را معرفی می کنیم.

  • نایلون نرم

نرم ترین در میان رایج ترین برس های مویی

عالی برای تمیز کردن سبک (سطوح ظریف را خراش نمی دهد)

می تواند سطوح یکدست را تحمل کند

  • پلی نرم (یک پله بالاتر از نایلون)

ایده آل برای تمیز کردن سطوح سبک تا متوسط ( جنس سطح )

بهترین برس اسکرابر برای نظافت عمومی

طول عمر بالا و کم هزینه

 

  • پلی گریت سبک

مجهز به شن سیلیکون کاربید

برای اهداف تمیز کردن سطوح خشن بسیار عالی است

قادر به از بین بردن لکه های سنگین

 

  • پلی گریت سنگین

برای تمیز کردن سطوح بسیار خشن عالی است

قادر به از بین بردن لکه های ضخیم و سنگین مانند آدامس و غیره

مانند هر چیز دیگری در زندگی، اگر می خواهید برس های اسکرابر شما دوام بیاورند، باید از آنها مراقبت کنید. بهترین راه ممکن برای استفاده حداکثری از مجموعه ای از برس ها در دستگاه های بزرگ این است که آنها را به صورت هفتگی بچرخانید و آن ها را با هم جا به جا کنید. این نه تنها طول عمر برس را افزایش می دهد، بلکه مطمئن می شود که برس های شما به طور موثر کف را می شوید. با گذشت زمان، اگر برس‌ها را روی اسکرابر کف خود نچرخانید ، موها در جهت مخالف چرخش برس شروع به خم شدن می‌کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، یک برس تمام قدرت پاک کنندگی خود را از دست می دهد و باید تعویض شود.